piątek, 31 lipca 2015

Jak zrobić loki w domu?



W tamtym roku dostałam zaproszenie na wesele i od razu pożałowałam, że nie zdecydowałam się wcześniej na zakup lokówki. Zamarzyły mi się loki, ale po kupieniu sukienki i butów, odpadały kolejne zakupy. Któregoś dnia znalazłam sposób, dzięki któremu zrobiłam sama piękną fryzurę, i to bez lokówki! Możesz także i Ty spróbować. 






Będą Ci do tego potrzebne ołówki (mogą być także kredki, pałeczki), pianka do włosów i lakier. Na suche włosy nałóż piankę, wgnieć ją i rozczesz grzebieniem. Nawijaj na ołówek niewielkie kosmyki włosów, na końcach przypnij wsuwkami. Teraz wystarczy trochę cierpliwości, około 40-50 minut. Później wyjmij delikatnie ołówki, przeczesz palcami i spryskaj lakierem. W taki prosty sposób zrobiłam wrażenie swoją fryzurą na weselu.




Niedawno słyszałam także o zrobieniu loków za pomocą kawałków materiału. Możesz użyć
skarpetek, chustek lub niepotrzebnej koszulki. Wytnij dłuższe paski, zawiń włosy na kawałki
materiału. Najlepiej zostawić je na noc, rano pamiętając o rozwinięciu ich i spryskaniu lakierem.
Spróbuj i Ty, jak sama widzisz bez lokówki można cieszyć się pięknymi lokami.

1 komentarz:

  1. Świetny artykuł. Bardzo mi się podoba, myślałaś o promowaniu bloga? Może https://feb.net.pl Ci pomoże

    OdpowiedzUsuń