wtorek, 21 lipca 2015

Domowe maseczki do włosów



Pogoda nie służy naszym włosom. Zwłaszcza teraz, podczas upalnych dni, moje włosy stają się suche i matowe. Kiedy zauważyłam pierwsze zniszczone końcówki, rozpoczęłam akcję -
regenerację. Postawiłam na proste i tanie produkty, z których przygotowałam maseczki na włosy.





Bardzo dobrą okazała się ta z użyciem awokado. Łatwo ją możesz zrobić. Obierz awokado,
rozgnieć widelcem albo zmiksuj blenderem. Papkę wymieszaj z olejkiem kokosowym, nałóż na
włosy na 15-20 minut, spłucz. Po takiej maseczce moje włosy były rewelacyjne, miękkie i gładkie.




Od babci usłyszałam także o dobroczynnym działaniu jajka, z którego można przygotować różne maseczki. Możesz na przykład zmieszać żółtko z 2 łyżkami oliwy z oliwek. Jeśli masz więcej czasu, rozbij jajka (3 lub 4), oddziel żółtka od białek. Następnie białko ubij na sztywną pianę i wymieszaj z żółtkami. 25 minut będzie wystarczające, by nasze włosy dostały porcję odżywczych składników. Najlepsze efekty będą przy regularnym stosowaniu, raz w tygodniu.




Pomysłów jest oczywiście więcej, piwo lub jogurty są również dobre do stosowania na włosy.
Spróbuj sama, to nie tylko oszczędność pieniędzy, ale także pozytywny wpływ na zdrowie włosów.

4 komentarze:

  1. Nigdy nie stosowałam avokado na włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy nie robię własnych maseczek. Mam za dużo drogeryjnych do zużycia, a jak już mam awokado to nie mogę się oprzeć i go po prostu jem :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Awokado mnie przekonało - nie wiem czemu akurat ono :) może i przekona kogoś innego, dzięki czemu wygrasz w konkursie https://www.facebook.com/PiekneiStylowe/photos/a.417947555043842.1073741828.413004378871493/470855293086401/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  4. Okazuje się, że awokado jest nie tylko smacznym składnikiem pasty czy sałatki, ale także można je wykorzystać na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń