wtorek, 4 sierpnia 2015

Masaż głowy na porost włosów

Szukasz sposobu na szybszy porost włosów? Wypróbuj masażu głowy. Odkąd go odkryłam nie tylko dobrze wpływa na moje włosy, ale także świetnie relaksuje i wycisza. Taki masaż robi się bardzo łatwo, możesz wykorzystać do tego po prostu opuszki palców.






 Ciekawą opcją staje się zakup masażera, który trzymasz w jednej ręce, drugą możesz przerzucać kartki książki lub wyszukiwać ulubione programy w TV. Kosztuje niewiele, a ma wiele korzyści. Niektórzy korzystają także ze szczoteczek do zębów lub szczotek z miękkiego włosia, choć ja wolę po prostu opuszkami palców. Masaż możesz  wykonywać podczas mycia włosów, wcierania odżywek lub sebum, albo po prostu w wolnej chwili. Polecam także posmarować skronie naturalnym olejkiem lawendowym i zrobić sobie masaż głowy. Pomoże to w naturalny sposób uśmierzyć ból głowy.


4 komentarze:

  1. Lubię masaż wykonywany masażerem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. codziennie go robię ale czy przyspieszył porost włosów to nie jestem pewna możliwe,że minimalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie trochę przyspieszył ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze się zastanawiam, czy ten masażer to faktycznie taka super sprawa. Ja lubię masaż manualny :)
    _____________________________
    simplyabouthair.com
    Blog o włosach i fryzjerstwie

    OdpowiedzUsuń